tisdag 27 april 2010

Pretty please..?

Jag har äntligen fått ändan ur och skaffat en besöksräknare (tack för tipset Jennifer!), mest för att jag ville veta om det faktiskt finns någon som är här och läser. Ni är ju inte duktiga på att visa er närvaro genom kommentarer direkt… :p Nu har jag bara haft räknaren i en dag, så jag har inga direkt empiriska bevis, men det verkar ju faktiskt som att det är fler än jag trodde som tittar in här. Och eftersom räknaren innehåller en funktion som visar VARIFRÅN läsarna kommer så blir jag ju bara så himla nyfiken. Kan ni inte snällasnällasnälla kommentera det här inlägget och tala om vilka ni är? Även om ni vanligtvis inte kommenterar, eller om ni tror att jag redan vet vilka ni är. Såhär nöjd skulle jag bli då:



Ps. In case you don't speak Swedish but for some reason found my blog anyway, please leave me a comment and let me know who you are!/Si usted no habla sueco pero por alguna razón ha encontrado mi blog, ¡favor de dejar un comentario para que sepa quién es!

10 kommentarer:

  1. Im Cameron Derrick from Saltillo MS...I have a Swedish girlfriend and shes the best. Im 193ish CM tall and brown hair, blue eyes and a red beard...=P

    SvaraRadera
  2. Hej! Hamnade på din blogg och känner att jag ska ge mig till känna :) fast jag har inte varit inne tidigare så jag vet inte så mycket om vilka de ordinarie besökarna är... men hur länge ska du va i mexico?

    mvh / Per Hultmar

    SvaraRadera
  3. ja, jag kan väl lämna en kommentar där...:) om du nu glömt att jag följer din blogg:p

    kram

    SvaraRadera
  4. Jag är anonym och vill fortsätta med det,det taskiga är att du mycket väl vet vem jag är.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Jag har hittat till din blogg :) var ju hur längesen som helst vi träffades, så det är roligt att läsa om hur du har det :) hoppas du har det bra i Mexico! Kram / Linnea Lundberg

    SvaraRadera
  6. Jag blev just chockad när jag först trodde att det var mitt namn som stod på den förra kommentaren, men sen såg jag ett litet u och blev lugn :) Jag har varit frånvarande från din blogg sisådär tre veckor pga datotbrist och resande, men nu är jag tillbaka! Tyvärr i Sverige igen, men det får väl gå det med... Linnéa

    SvaraRadera
  7. hei. jeg er martine! :) fant ut at du ogsaa har blogg, saa er innpaa her av og til:) hurra for aa forstaa svenska!

    SvaraRadera
  8. apropos: hvordan kan du adde besoektregner? finner det ikke jeg...

    SvaraRadera
  9. Jag läser din blogg! /Amanda Salomonsson

    SvaraRadera
  10. Jamen nog vet du väl att din kära moder läser din blogg....ALLTID! Kram

    SvaraRadera