fredag 6 november 2009

Livet, universum och allting

Sitter hemma hos mor och far i mitt älskade Näsliden. Har käkat en delikat grillad måltid, sett Idol och vunnit 20 kronor genom att klå pappa i Femhundra. Good times, good times.

Resten av veckan har inte varit direkt stimulerande. Jobba, äta, träna, sova. Repeat until dead. Ska bli skönt med en liten tripp nästa helg som ett avbrott från vardagen. Vardagen som jag kom tillbaka till i tisdags... jag blir snabbt uttråkad. ;) Pratade även med moder idag om vad det egentligen ska bli av mig, karriärmässigt. Själv har jag ingen aning. Jag kan inte komma på ett enda jobb jag skulle vilja gå till varje dag under en längre period... Det måste vara skönt att vara en sån människa som bestämmer sig tidigt för ett yrke och som sedan har vägen utstakad för sig. En annan vet inte vad hon ska hitta på till hösten ens. Fast förhoppningsvis har Cameron fått uppehållstillstånd då, så då har jag en fast punkt i mitt privatliv i alla fall. Då kan resten kvitta. Men det är minsann inte så lätt det här med att hitta något meningsfullt och roligt att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar