tisdag 3 november 2009

Mörker

Idag var det tillbaka till verkligheten som gällde. Det gick över förväntan faktiskt, jag klarade mig igenom hela dagen på jobbet. Fast så fort jag slutat gick jag hem och sov 2,5 timme... Detta trots 10 timmar av djup sömn under natten. Och jag har en känsla av att det blir en tidig kväll ikväll också. Men sen måste väl jetlagen snart ge med sig..?

Det kändes lite tungt att släpa sig iväg till gymmet när väckaren ringde kl. 17, speciellt som det var alldeles kolandes svart ute. Men nu såhär i efterhand är jag grymt nöjd med mig själv. Better to light a candle than to curse the damn darkness. Nu ska jag titta på Bones och se om det är något att ha. Sen funderar jag på om det finns ett nytt avsnitt av House kanske..? Och så står ju förstås Cameron-prat på menyn. Good deal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar