torsdag 26 november 2009

Thanksgiving



Idag är det glufsardagen nummer ett i USA, och det närmaste jag har kommit en kalkon är kasslergryta. Men det var inte fy skam det heller. Mest avundsjuk är jag egentligen på ledigheten, Cam har t.ex. varit hemma från skolan hela veckan. Men nu är det ju torsdag, så även min helg har officiellt börjat! :)

Eftersom mitt utvecklingssamtal i eftermiddag blev inställt, jag kände mig för lat för att träna och Cameron övergav mig för att hinna äta mer Thanksgivingmat så har min kväll varit nästan enerverande lugn och stillsam. Fast det var bra också, för nu har jag fyllt i CSN-papper och mailat en kille vid universitetet angående visumansökan, så allt börjar klarna lite.

Nu blir det mitt sista(!) nedladdade avsnitt av Dexter och lite chokladpudding, sedan ska jag njuta av lugnet och krypa ner i sängen med en god bok.

Universidad de Guanajuato. För att det alltid är härligt med lite vardagsmotion innan man börjar skoldagen. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar