fredag 8 januari 2010

Beer Pong

Mitt dåliga humör har blåst över. ;) Hade en riktigt trevlig kväll igår här i Booneville. Det hade snöat, så så länge det var ljust var vi ute och hade snöbollskrig och åkte plastlåda (i brist på riktiga pulkor). Flops hade gjort Chili till alla som ville, och sedan blev det beer pong-turnering som vanns av mig och Katie. Girl power! Kom inte isäng förrän vid 04.30, men å andra sidan så steg vi inte upp förrän nästan kl. 14. Ah, du ljuva ledighet...

Idag är det tyvärr tillbaka till verkligheten litegrann. Cam vill iväg och spela poker hos en kompis, men jag tror jag ska avstå från att sälla mig till fruarnas skvallerklubb. Dels för att jag är ganska anti uppdelningen mellan pokerspelande män och överblivna respektive, och dels för att min tenta i History of English kom ut igår och måste göras inom de närmaste dagarna. Jag ser verkligen inte fram emot att sätta mig med den, men det är väl lika bra att ta tjuren vid hornen.

Nu hoppas jag att vi snart ska styra bilen mot Saltillo där en varm dusch, rena kläder och framförallt MIDDAG väntar. Och sen timmar och åter timmar av språkhistoria. Gaaah.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar