måndag 8 februari 2010

Ledsen i ögat


Jag på Benito Juarez Airport, Mexico City.

Cameron gjorde en "gran" av sitt sugrör.


Har varit hemma ca en halvtimme efter resan till Mexico City. Det känns väldigt skumt att vara ensam här i lägenheten... tomt. Men det brukar ju alltid vara värst första dygnet. Resan gick bra i alla fall, även om det blivit en herrans massa bussåkande idag. Var för trött för att orka göra något när jag kom hem så det blev flingor och mjölk till middag. ;) Nu blir det Bones i ett par timmar medan jag väntar på att få besked av Cam att allt gått bra och att han är hemma igen.

Sen ska jag gå och lägga mig.

Ensam. :(

2 kommentarer:

  1. Så tråkigt, förhoppningsvis blir det inte så länge innan ni ses igen. Sen verkar det ju som att du kommer få massa besök att fördriva tiden med.

    kram

    SvaraRadera
  2. That is a pretty tree =D. Also we will see each other again soon! Love you

    SvaraRadera