onsdag 17 februari 2010

Snorgärs

Usch vilka tråkmånsar ni har varit nu igen, inte en enda kommentar! Det är så att man får ont i lillhjärtat, som jag har för mig att Eves mamma kanske skulle ha kunnat säga. :p

Egentligen har jag inte alls mycket att komma med idag. Jag har varit sjuk sedan i måndags, och har inte lämnat soffläge mer än för att äta och gå på toa. Idag verkar febern dock ha gett med sig, och trots att jag istället har fått snyta ut cirka halva min kroppsvikt så känns det som en bra deal.

Med tanke på att de senaste 72 timmarna av mitt liv har bestått av Bones, House och nu (när jag sett alla avsnitt av de tidigare nämnda) Glee så ska jag inte tråka ut er mer. Detta får istället gå till historien som ett inlägg vars främsta uppgift var att återigen uppmana till kommentarer. Inte för att jag vill verka gnällig… men det är så kul att få lite respons. Om du läser detta är du härmed TVUNGEN att lämna en kommentar. …Pretty please? För annars så..! ;)

3 kommentarer:

  1. Haha, jo det här med kommentarer verkar de flesta vara usla på. Jobbigt att du varit sjuk men tur att det finns så många bra serier att hålla sig sysselsatt med! Snart är det säsongsstart för flera serier här och jag försöker faktiskt hålla mig(blir så lite att se på tv om man ser alla i förväg) fast jag hatar när man måste vänta en hel vecka på fortsättningen.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Istället för att se på en massa skräp så kan man plugga.Gissa vem som är så här förståndig.
    Krya på dig!

    SvaraRadera
  3. Yes ma'am här kommer det kommentar! :) Hehe lillhjärtat. Jo det skulle hon sagt ;) Vad kul att du kom ihåg det... jag och Anna brukar också snacka om lillhjärtat men aldrig riktigt tänkt på vart det kom ifrån. Men du har rätt hehe. Nu ska jag läsa vidare...hoj! /Eve

    SvaraRadera