tisdag 8 juni 2010

Hejdå, Valenciana!

Tenta, check.

Nu har jag sommarlov. Tentan gick väl hyfsat bra, även om jag aldrig har någon koll på hur jag egentligen lyckas i just den här kursen. Det blir ju en trevlig (?) överraskning sen när betygsrapporten kommer. I alla fall så kände jag först att jag inte kunde någonting, men sedan visade det sig att alla frågor var baserade på en text som jag vänligt nog fick låna av en klasskompis. Då gick det lätt som en plätt. Sedan avslutades tentan med ytterligare en text som man skulle analysera och skriva en comentario till. Det fick jag göra hemifrån, sa hon, så jag tog med mig min text och hoppade på bussen tillbaka. Det var sista besöket NÅGONSIN i Valenciana, det!

Efter att snabbt ha snickrat ihop ett par sidors ordbajs mailade jag in det hela och fick officiellt sommarlov! Wohoo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar