tisdag 31 januari 2012

Busy Little Beaver

Idag har jag varit duktig på många olika sätt. Först gjorde jag de sista uppgifterna inför första träffen på VAL-utbildningen. Det var ju på tiden, med tanke på att jag åker mot Umeå imorgon. För det andra så har jag ringt om huset och sagt att vi inte är intresserade. Lite synd, men ändå det smartaste med tanke på våra ovissa framtidsplaner. Och för det tredje så har jag varit på gymmet för första gången på jag vet inte hur länge. Närmare två månader, tror jag bestämt. Nu blev det en riktig mesträning också, men det är väl bättre än ingenting i alla fall. Das ist alles. Känner mig väldigt oinspirerad och trist på sistone. Vardag är så himla tråkigt. Hur länge måste man vänta innan man med gott samvete kan åka på en andra smekmånad? :p

2 kommentarer:

  1. Haha, man ska inte vänta för länge. If tomorrow never comes. ;) Men håller med... gråa trista vardag. :( The magic is gone men men. Ha det äg i Ume, vi höres! /Eve Peve

    SvaraRadera
  2. Visdomsord från Mor:
    Livet består till stor del av vardagar! Så... en viktig fråga... hur skapa livskvalitet även i dem?

    SvaraRadera