onsdag 15 augusti 2012

Kvällspromenad

Igår gick vi en sväng förbi Cs skola på Lindholmen och tog omvägen via Keillers Park. Där är det superfint! Parken ligger på ett berg, så om man snirklar sig fram genom skogen kommer man tillslut ut till ett område med "klippor" där man kan sitta och grilla och titta ut över staden och älven. Det måste provas! Helst snart, då vädret är fortsatt fantastiskt. Jag har jobbat min sista dag för den här veckan nu idag, så imorgon hoppas vi på sol igen för då blir det picnic och kanske bad till och med. Sen ska jag lampshoppa också då vår taklampa i vardagsrummet, min älskade auktionsfyndslampa som jag haft sen jag började gymnasiet, har gått sönder. :/



3 kommentarer:

  1. Vems lampa,vems auktionsfynd?"Snyft"
    Kram Pappa!

    SvaraRadera
  2. Ditt fynd kanske, men min lampa vill jag nog ändå påstå att det var! ;)

    SvaraRadera