torsdag 16 augusti 2012

Torsdag i bilder

Ledig dag idag, och vilken kanondag det har varit! Kunde inte ha varit bättre, faktiskt. :) Jag och C började dagen med picnic i Keillers park. Solen sken och det var mysigt som bara den. Sedan hurtade jag till det och sprang en sväng innan jag åkte in till stan och träffade Vanessa, Erika och Erikas kompis Lorre och vi lyssnade lite på nån artist på Kulturkalaset. Sedan åkte de andra hem och jag och Vanessa gick och fikade lite innan vi också gav oss. Och det allra bästa är att jag är ledig imorgon också. :D

Lilla fröken var mycket sugen på att följa med på utflykt och försökte listigt smita med genom att gömma sig i picnic-påsen... ;)

Picnic!

Ultimata väderförhållanden.

En annan del av Keillers park.

Vanessa (som fick äran att bli motivet på mitt första instagram-kort!)

2 kommentarer:

  1. vilken osis att du märkte kissen =)

    SvaraRadera
  2. Gu vilken fin park! Den vill jag se när jag kommer ner. ;) Och WIZARD GAMES naturligtvis. Haha /eve

    SvaraRadera