måndag 27 augusti 2012

Skola schmola

Idag har Cameron haft sin första skoldag. Han var nervös när vi promenerade dit på morgonen, men han kom hem superpositiv till allt och förväntansfull inför de kommande tre åren. Imorgon har jag min första skoldag, eller i alla fall den första "riktiga" dagen med vanligt schema. Jag är lite nervös, inte så värst förväntansfull... Så idag har jag spenderat min lediga tid med att planera lektioner. Vilket jag inte ska göra egentligen, för jag har ingen förtroendetid... Semestertjänst suger rumpa. I alla fall så slösade jag inte hela denna soliga, vackra dag på sådana dumheter, utan jag tog mig även en promenad in till stan för att lämna in mitt utdrag ur belastningsregistret, skaffa bibliotekskort och kika lite i affärer. 

Jag fick denna fina bild av min söte man som vet precis hur mina innersta känslor fungerar. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar