lördag 18 augusti 2012

Pretty Fly

Jeebus, vad kostsamt det blir att bo så avsides som Göteborg när det verkar som att det är i Umeå allting händer. Jag har just bokat min andra omgång flygbiljetter bara för den här månaden. Det blir en tripp 29/8-2/9 för att besöka dels universitetet och dels familjen. Och imorgon ska vi stiga upp i ottan, för senast kl. 06.25 måste vi gå ut genom dörren för att komma till flygplatsen i tid. Tur att det inte är förrän på måndag som vi ska vara på intervju på migrationsverket, för jag tror inte någon av oss kommer vara speciellt fräsch efter resan imorgon.

Annars intet nytt att förtälja. Det är fortfarande varmt, men idag är det lite regnkänsla i luften. Jag har varit in en sväng på stan med Vanessa, men vi gick mest runt bara, inget inhandlades. Igår var det fortfarande soligt deluxe så då investerade jag i en engångsgrill och drog med mig karln min till parken ytterligare en gång. Mysigt värre. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar