tisdag 16 oktober 2012

Det snöar

...i Malå. Där jag, som tur är, inte bor längre. Skadeglädjen överträffas enbart av lättnaden, mohahaha. ;) Fast ärligt talat har det inte varit världens mysigaste klimat i Götet idag heller. Imorse var det kolsvart, kallt och ordentligt regnigt när jag skulle åka till jobbet (vilket jag inte var så exalterad över in the first place). Men ändå, mycket hellre regn än snö än så länge. Vintern är som finast om den är extremt kort! Har vi samma väder här i december börjar jag kanske längta lite hem till norr. Men just nu längtar jag desto mer till solen och värmen. Bara en dryg vecka kvar nu till Nice/Monaco. Pepp! :)

1 kommentar:

  1. Ja du, snön ligger heltäckande vit på marken, men det är kring
    0, så frågan är om den kommer att ligga kvar. Mor

    SvaraRadera