måndag 26 november 2012

ESC Here I Come

Var inne på ticnet före 10 imorse med den fåfänga förhoppningen att jag skulle lyckas boka biljetter till Eurovisionfinalen i Malmö till mig själv, ett par kompisar och några släktingar. Det gack inte. Först hamnade jag i kö i 15-20 minuter, och sen kom jag in i själva bokningssystemet bara för att mötas av meddelandet att det var slut biljetter. Mrghahh. Men jag bokade i alla fall tre biljetter till genrepet på dagen samma dag som finalen. Jag, Eve och Marlene drar dit, och sen ser vi finalen tillsammans från vårt hotellrum istället. I Köpenhamn, dessutom, så vi kan rösta på Sverige. ;) Men en dag ska jag se riktiga Eurovision. Och det var  kanske lika bra att det inte blev i Sverige. Är ju roligare att få en anledning att resa till ett skumt land som t.ex. Azerbaijan (stavning?).

1 kommentar: