onsdag 7 november 2012

Lady Lovely Locks



Det är sant, man blir snygg av att träna! Jag har bildbevis som stödjer detta påstående. Eller vad sägs om bilden ovan, som jag tog av mig själv när jag kom hem från min löprunda idag..? 6,6 km på dryga 37 minuter, och kombinationen av vind och regn gjorde helt enkelt underverk för mitt hår. Spana in lockarna nedan! Det var nästan så det tog emot att duscha. Nästan.

(Obs! Detta är inte en nakenbild.Få inga konstiga idéer nu.)

Annars har det inte hänt nåt nämnvärt i veckan. Jag har jobbat med mina läxhjälpsuppdrag som vanligt. Ibland är de precis allt det bästa med läraryrket, då man får vara pedagogisk men slipper undan planering och bedömning. Men ibland är de verkligen sååå långtråkiga. T.ex. när man sitter i det närmaste knäpptyst i två timmar och tittar på när någon annan räknar matte... Hurg. Sen har jag varit en flitig elev själv också. Bara en fråga kvar nu på den förhatliga hemtentan! Den tar vi imorgon. Yessss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar