lördag 3 november 2012

Latmasken Linsprins

Ni ska få den stora äran att få läsa om resterande dagar av min mini-semester, samt ta del av de vackra bilder jag knäppte med min superflashiga iphone-kamera. Men inte ikväll, för ja ork int. Kanske mañana. Jag hade tänkt gå och lägga mig och sova nu direkt av ren och skär uttråkning (C spelar WoW och jag har sett ikapp Gossip Girl... har inte energi att leta rätt på en ny serie just nu. Tips mottages för övrigt tacksamt.) meeen, så kom jag på den strålande idén att man ju faktiskt kan låna hem e-böcker från biblioteket alldeles gratis. Och man kan göra det kl. 23 på en lördag. Utan att behöva lyfta röven från soffan. Det var lite trix med att ladda ner läsare osv, men nu har jag lyckats få det att funka - återstår att se om det även går att överföra den till mobilen. Håll tummarna för att det går smärtfritt! Gör det det så ska den digitala versionen av nedan porträtterade skönhet få göra mig sällskap i sängen ikväll:


Ps. Fikade med VP på stan idag och hon följde tappert med mig på varenda butik i Nordstan tror jag, på jakt efter en Zoe Hart-bh. Finns. Inte. Någonstans. Nu har jag tagit saken i egna händer och beställt lite svart spets. Time to get creative!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar