onsdag 14 november 2012

Meh

Huuur tänkte jag egentligen när jag bokade ett morgonflyg till norr? Visst, det är skönt att slippa ta omvägen via Umeå i natt (eftersom ingen från Holmsund kunde hämta mig på flygplatsen) men nu måste jag istället kravla mig ur sängen snett efter 4 i natt för att komma till Landvetter i tid. Det känns inte helt ok. Får lägga mig typ kl 21 ikväll och så försöka sova lite på flyget också. Frukost och smink får bli först på Arlanda. Det är min överlevnadsstrategi! För sen ska jag inte bara orka med 7 timmar på universitetet utan dessutom en lekkväll med brorsbarnen. Hoppas förresten inte SAS hinner gå i konkurs innan imorgon. Eller innan söndag då jag åker söderöver igen, för den delen.

Ps. Fikat hos grannarna gick bra! De verkar trevliga, gör god äppelpaj och har en söt katt. Och med tanke på deras härkomst pratar de oväntat lättförståeligt.

1 kommentar:

  1. Haha dina fördomar om skånska är så kul. Jag tycker inte det är så svårt å fatta. Låter bara fult. :p Jag sov 2h inatt...men nu siktar jag

    SvaraRadera