söndag 18 november 2012

Moving On

Sitter på flygplatsen i Skellet och väntar på att säkerhetskontrollen ska öppna. Lodig (iPhone autocorrectade till modig, haha) som jag är så har jag letat upp ett eluttag, så nu sitter jag tryckt mot en vägg och låter lillmobben festa på energi. Bra, då håller den förhoppningsvis ända hem även fast jag pillar på den oavbrutet. Hur underhöll folk sig förr i tiden? That is the question.

Helgen har varit precis så skön som förväntat. Igår middag med syskonen, idag fika med Lasse, Emma och Stefan. Och jag kom närmare att vinna en omgång dice än någonsin tidigare... Men det hade varit en delad seger, så jag fortsatte slå och förlorade såklart alla mina poäng. Den som gapar, osv.

Fick även ett sms från Marlene som tillsammans med några till smider tågluffarplaner för sommaren. Blev eld och lågor såklart, som jag alltid blir när det vankas resor. Frågan är bara hur Kamerun ställer sig till idén. Om han vill med, eller om han ska till Amerikatt. Och hur avundsjuk han blir om jag, medan han är i Amerikatt, tågluffar utan honom, mwuahahaha. Hade ju varit bra att hinna jobba lite i sommar också förstås. Får nog trappa upp arbetssökandet när jag kommer tillbaka till Götet.

1 kommentar:

  1. Tågluff i sommar kommer bli schweeet. Med eller utan Kameroon. Mohahaha. ;p /eve

    SvaraRadera