lördag 24 november 2012

Skitinternet

Nedan följer en sammanfattning av mitt liv under dagarna då internet har krånglat (eftersom jag vet att alla har väntat och längtat). Jag kom hem, jobbade, blablabla, allt var som vanligt. Sen fick jag helg på onsdag kväll. Spenderade torsdagen med att vara världens husfru och bakade två sorters kakor och scones - efter att jag hade städat. Allt detta var då för att förbereda för att vi bjudit in grannarna på fika på fredagen. Allt utom sconesen, dem åt vi till middag. (Vår mathållning har varit under all kritik på senaste tiden... typ fil eller havregrynsgröt till middag. Och lunch. Och frukost. Bättring utlovas!) Istället bjöd vi dem på Blueberry Banana Cream Pie, som jag dock glömde föreviga. Men det var lite in the spririt of Thanksgiving, som ju var i torsdags. Idag hade vi ännu lite mer Thanksgiving här hemma, med kalkon, mac'n'cheese, sweet potato pie och potatismos. Carb fest, med andra ord. Men gott var det! Och så finns det kvar lite paj sen igår som får bli efterrätt nu om en stund. :D

Internet funkar för övrigt fortfarande kasst. Det går snabbt för det mesta, men ibland blir det jättesegt utan förklaring och någon gång har det lagt av helt. Och som jag skrev tidigare så har vi de senaste dagarna helt slutat kunna komma in på allt som är relaterat till Google... liiite irriterande. Jag ska skriva ett irriterat mail till T3 och kolla what the heck is up.

Assorted pictures från de senaste dagarna:

Kolakakor. Numera uppätna.

Kvällspromenad vid Norra Älvstranden.

Kiras och hennes tjocksocksfetisch. :p

1 kommentar:

  1. men asså nu få du ge dej!! nu har du gjor det dära Blueberry Banana Cream Pieen jätte många gånger utan att vi är ens i närheten av er!! nästa gång får du göra den här, HEMMA HOS OSS!!! =)

    allt bra annars?

    SvaraRadera