söndag 1 april 2012

April Fools

Det blev utgång, men inte utklädnad. Min rödluveplan gick om intet när min cape-kvinna var på vift i Norsjö. Då sket jag i att vara röd också och körde på den lilla svarta istället. Men löshöret fick följa med ändå. :) Hur som helst så var det en trevlig tillställning. Lasse kom och åt middag hos oss och sen anslöt några till. Kändes inte som att det var extremt mycket folk på hotellet, men några kändisar såg jag i alla fall. Kul kväll!

I övrigt har helgen bestått av att göra duktiga saker för att undvika att plugga. Dvs jag har städat, motionerat och faktiskt varit på jobbet en sväng och förberett lite för morgondagen, men jag har skjutit på skoluppgifterna in i det sista. Men idag började jag ändå lite med Skolverkets Värdegrundsbok. Den är kanske inte världens mest spännande läsning, men jag lyckades ta mig igenom ett 30-tal sidor i alla fall innan ögonen började falla ihop. Fortsättning följer imorgon.

Nu ska jag ta och krypa till kojs och läsa Jonas Gardell istället, för även det är en del av min "läxa". Förhoppningsvis lite mer underhållande!

Ps. Sorry, men jag orkar inte luras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar