fredag 13 april 2012

I'm Loving It

Jag sprang just min första riktiga löprunda ute för i år. Det var lite tidigt än kanske, det var rätt mycket is på vissa ställen (Kärleksstigen) och ganska kallt om öronen. Öronmuffar skulle man ha haft! Synd att jag inte tänkte på det tidigare idag när vi var i Schtaan. Det blev i alla fall blygsamma 5,3 km på 30 min. Men det kändes ganska ok med tanke på att det var både premiär och en spontanrunda. Jag sprang mest för att jag inte fick mig något promenadsällskap, och då kändes det lika bra att göra bort det fort. :p

Vi var alltså i Skellefteå tidigare idag, för att hämta upp Eve på flygplatsen. Sen blev det lunch och lite shopping på det. Jag hittade bara en enda tröja som kändes värd att investera i, men var trots det förvånansvärt nöjd. Jag fyndade nämligen en massa andra välbehövliga saker, som till exempel en våg, en kattlåda (nu slipper de dela toa, småkissarna) och svart brodyrtråd. Sorgligt nog finns sådan tråd inte att uppbringa i Malå samhälle. Här ska göras armband! Tror faktiskt jag ska börja nu, jag har några beställningar. Och till det lite schweizernöt och nyaste Bones.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar