onsdag 4 april 2012

Hunger Games

Inte en lugn stund idag, men det mesta som har hänt har varit av det trevliga slaget. Först lite jobb. Sen skjutsade jag Cam till Lse för hans operation. Tyvärr hann vi inte mer än in på lassa innan de konstaterade att de måste skära i honom så pass mycket att han kommer att behöva sövas. Vi åkte alltså därifrån i samma skick som vi kom och gjorde då ett besök på Dollarstore för att resan inte skulle ha varit alldeles förgäves.

Väl hemma igen hann jag gå en snabb promenad med Eve som precis kommit hem, och sen kastade jag i mig lite mat innan det bar av till Norsjö för bio med Helena, Nora och Ellinor. Vi såg The Hunger Games förstås. Jag tyckte den var riktigt bra, men ska man tro de övrigas kommentarer är boken ännu bättre så det blir väl till att läsa den också. Kul med ett biobesök i alla fall, det var inte igår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar