måndag 23 april 2012

Party for everybody

Jag har just sett Inför Eurovision och de ryska mormödrarnas låt har satt sig på min hjärna. Absolut inte min favorit, men upprepa en fras tillräckligt många gånger och throw in några gulliga tanter och det kan bli farligt. :p

Nu har jag bokat våra USA-biljetter också. Tanken var att Cam skulle åka dit 19/6 och sen skulle jag följa efter 4/7, och så skulle vi åka hem tillsammans 18/7. Så blev det också, bortsett från det där med att åka hem TILLSAMMANS. När jag hade bokat min biljett försvann nämligen den jag hade tänkt boka till Cam helt spårlöst. Och sen krånglade hemsidan resten av kvällen dessutom, så det slutade med att jag bokade hans från ett helt annat ställe. Så vi kommer alltså att lämna Memphis med någon timmes mellanrum, flyga via varsin stad i USA (Chicago resp. Dallas), ses som snabbast i London och sedan mötas igen på Arlanda. Mysigt värre! Men hela kalaset blev i alla fall lite billigare än jag hade fruktat, så jag får väl vara nöjd med det.

Förresten så smider jag planer om att vara i Stockholm några dagar också innan jag åker vidare. Kommer bli en mycket trevlig sommar detta tror jag. :) Det blir bara fyra veckors jobb på banken ser det ut som, men det kan nog räcka faktiskt. Jag har hur som helst lön från skolan ända till i augusti så jag tycker jag kan unna mig lite ledighet! Hoppas Cameron lyssnar på mig nu också och fixar så vi kan glassa vid kusten någonstans under tiden i USA. Tupelo i all ära men en riktig semester kräver strandliv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar