torsdag 19 april 2012

Gladast i schtaan

SM-silver, chalalalalaa... så skulle man kanske säga om man var lagd åt det optimistiska hållet. Det är inte jag, så jag säger suck, vad orättvist. Jag brukar inte bry mig om hockey speciellt mycket, men nu när jag faktiskt hade bemödat mig om att se de senaste 7-8 matcherna tycker jag faktiskt att det hade varit i sin ordning om Skellefteå hade vunnit. De var ju trots allt bättre än Brynäs, bortsett från målvakten. Och kanske Silverberg.

Hockeyexperten har talat.

Annars så kan jag ju konstatera att jag är en helt värdelös bloggare. Kan iofs ha att göra med att skolan har börjat om igen i veckan. Och att kvällarna har gått åt till att titta på eller utöva sport. Plus att jag har fått låna Hungerspelen (3-in-1 boken) av Elin, och den är så bra att den äter upp (haha) en hel del tid den med.

Nu ska jag 1) fortsätta sura, 2) äta en mango 3) läsa Hungerspelen och 4) sova.

Ps. Min iPhone ger mig smärre raseriutbrott ibland... tar bilder upp och ner och vägrar rotera dem ens när man har laddat över dem till datorn. Och till och med när jag manuellt vände bilden i Paint (har inte PS på Camerons skruttdator och han har ockuperat min i vanlig ordning) så laddades den upp på bloggen upp-och-fucking-ner! Dessutom blir vissa av bilderna minismå och horribelt dålig upplösning. GAAAAAH. I-landsproblem, javisst. Men jag skulle seriöst kunna strypa någon just nu. Ingen som har en lösning på problemet?!


And yet... bilder från lördagsmys hos Lasse:

Lasse fixade porterstek, Emma sallad och jag och Cam "lagade" potatisgratäng. Sen kom Vanessa med cheesecake som även den var à la Ica.

I've got skillzzz, they're multiplying...

Snyggaste paret.

Och så pinnbröd och poker. Finns det något bättre sätt att avrunda en kväll?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar