måndag 30 april 2012

Snörvel, snörvel

#/&%"/#% förkylning. Jag längtar ut och springa men törs inte för mina bihålor mår inget vidare. Både jag och Cam är lite krassliga och idag har det inte gjorts många knop här hemma. Men en promenad blev det i alla fall, vilket var välbehövligt efter helgen. Vi har varit i Flurkmark hos Moa och Timmy ända sedan i fredags, och bortsett från en del lek med lilla Luna och en promenad så har vi mest varit stilla och ätit tror jag. :p Spel blev det också, och lite utevistelse i solen, och så var jag och C en sväng till Umeå och såg The Avengers (som var bra). Skönt att det var kvar ett par lediga dagar att vara hemma också. Valborg har jag firat hemma framför Inför Eurovision med fruktsallad, te och en förpackning näsdukar. Och bortsett från näsdukarna så var jag mer än nöjd med det!

Ps. Har fått svar på mitt blodprov idag, och tydligen är alla värden i sin ordning. Själv känner jag mig fortfarande trött, men läkarna vet väl bäst... Fortsatt samma dos alltså.



1 kommentar: