onsdag 25 april 2012

I'm going the distance, I'm going for speed




Det är inte utan att jag är lite nöjd med mig själv. Ok, mycket nöjd. Och även om det såklart var jobbigt så var det inte dödligt jobbigt, vilket innebär att jag borde klara både längre och lite snabbare om jag pressade mig (som man ju säkerligen gör på tävling). Så kanske, kanske. Skulle jag delta skulle mitt mål vara att klara 21 km på 1.52 eller under, för då får man automatiskt silvermedalj. :D Men jag ska ge det någon provomgång till innan jag bestämmer mig. Först måste bara skavsåren få läka... ouch. Inte blev det bättre av att jag satte ner ena foten i ett lerhål efter ca 7 km. Lär ju dessutom ha kroppen av en mycket gammal tant imorgon. Försöker avhjälpa det så gott jag kan just nu med stretching och en fet proteindrink, men jag gör mig inga illusioner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar