lördag 21 april 2012

Pretty Fly

Urg. Jag har spenderat stora delar av dagen i flygbiljettsdjungeln och har gjort desperata försök att hitta ett billigt sätt för mig och C att ta oss till Amerikatt i sommar. Om jag lyckats? Njae. Lite billigare biljetter har dykt upp efter mina femhundrasjuttioelva sökningar, men fortfarande är det äckligt dyrt. Speciellt för mig, som åker två veckor senare. Men men, ibland är det bara att betala och se glad ut.

Jag tog en paus i letandet nu på kvällen för att se film med några vänner. Det blev Iron Man 2, och till den serverades kakor och popcorn. Inte helt fel. Nu funderar jag på hur jag ska fylla tomrummet efter Hungerspelen, som jag läste ut igår. Låg vaken till halv tre, för jag kunde inte lägga ifrån mig den förrän den var slut... sådana böcker gillas, men det är så tråkigt när de tar slut sen! Nästa läseprojekt blir nog tyvärr kurslitteratur. :/ Huga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar