söndag 15 september 2013

Dagsrapporten

Trotsade regnet idag och begav mig ut på en kortare promenad. Inte bara för att det var skönt att få lite luft, även om det var en bonus. Fast förutom att det var friskt och härligt så blev jag också väldigt blöt på väldigt kort tid. I alla fall, målet med min prommis var Ica Kvantum. Det ligger inte närmast oss, så därför handlar jag sällan där... men de har LCHF-glass. Och idag påbörjade jag inhandlandet av grejer till mitt kalas. Det kommer att bli sockerchock för alla inblandade, moahahah. Utom för mig då, jag får lite specialgrejer. Men förhoppningsvis blir det gott för hela sällskapet (om ni inbjudna läser detta kan ni ju tänka på att äta sparsamt med middag innan, hehe).

Annars har jag inte så himla mycket att säga om helgen faktiskt. Jag har pluggat en del grammatik, umgåtts med Cameron, lagat och ätit god mat, virkat, stickat, virkat lite igen, svurit över katter som varit ivägen för min virkning/stickning... och sedan skrattat åt eländet för att de är så himla söta. Tämligen stillsamt, med andra ord. Jo, och så har jag skrivit LPPer också. Whoopee. Men det var bra med en lugn helg faktiskt, för veckan som kommer är desto mer fullspäckad!

Hjälpare...
 
Eller stjälpare?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar