måndag 5 oktober 2009

Più bella cosa non c'è

Mm... upptäckte just en ny "funktion" på min dusch, nämligen att det går att fortsätta vrida den en bra bit till efter 42-gradersmarkeringen. För mig som njuter av att skålla mig var det rena himmelriket att tvätta håret idag. ;)

Var inte sugen på att jobba i morse, men när jag väl kommit igång rullade dagen på. Var på ett box-pass, enligt min måndagstradition, och travade sedan iväg till Missionskyrkan på körövning. Iluvit. Träffade några av mina adepter på vägen, men de kände inte igen mig förrän jag pratade spanska med dem. Kan ha berott på träningskläderna, det uppsatta håret och den nya jackan som kom med posten idag. (Tradera ftw! En härlig vinterjacka som ser helt ny ut för 193 kr.) Kände mig ganska skabbig som stod och sjöng sen i mitt ännu mycket oduschade tillstånd, men Ulla tyckte jag såg "fräsch" ut. Det kan jag leva på länge. Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar