fredag 23 oktober 2009

Sova, sova, sova...

Evigt snark. Jag blev förpassad till soffan inatt (vi får som vanligt inte sova tillsammans hemma hos Cams föräldrar, ogifta som vi är...) och det är verkligen inte bra för sömnen. Låter som bilarna som kör förbi är INNE i rummet. Jag slapp visserligen nattliga besök från Suzy den här gången, men lyckades ändå inte sova längre än till 07.50. Alldeles för tidigt för min smak. Hade iaf gott om tid att fixa mitt ostyriga hår, som varje natt transformeras till ett trollrufs, innan det var dags att åka till Booneville. Cam är på skolan och jag är hos Brent m.fl. och latar mig. Ska strax prata med mamma. Och ikväll blir det nog partaj. :)

Det blev inget Atlanta igår, för det visade sig att man måste ha ett "extract from the population registry, no older than one month". Det jag hade med mig var sen i juli, så det var bara att vackert knappa in på skatteverkets hemsida och beställa ett nytt. Hoppas det hinner komma i tid så att vi kan åka nästa torsdag. Annars får Cam åka själv. Nu har vi iaf gjort i ordning en mapp, fullspäckad med formulär, bilder av oss, gamla biljetter och gamla mail.

Istället för roadtrip till svenska konsulatet blev det roadtrip modell mindre till the mall i Tupelo. Det var inte fy skam det heller. Köpte en ny bok (blev en Jodi Picoult, fast jag var sugen på Las crónicas de Narnia...), ett par tröjor till mig, en tröja till Cameron och en present till papsen. Inte illa pinkat. Sen åt vi på Taco Bell också. Stake gordita... I'm in heaven.

Nej, nu måste jag nog ta en tupplur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar