söndag 23 maj 2010

Viewer discretion adviced

Ok, jag ska börja med att be om ursäkt för att jag utsätter er för detta. Känsliga läsare kan ju hålla för ögonen nu.

1. Jag köpte nya skor igår. De kändes bra på alla sätt och vis (bra dämpning, bra pris) utom de rosa detaljerna som tydligen är obligatoriska på damskor.



2. Jag provsprang nu på morgonen... AJ. Dessa är de absolut värsta och största skavsår jag någonsin drabbats av. Jag äcklas och fascineras på samma gång. Kan inte låta bli att titta på dem med jämna mellanrum för att kontrollera om de verkligen är så gigantiska som jag minns dem. Jag hoppas verkligen inte detta kommer bli resultatet varje gång jag använder skorna. Kan tilläggas att jag faktiskt hade plåstrat i förebyggande syfte också, eftersom jag vet att jag brukar vara känslig när jag har nya skor...

4 kommentarer:

  1. Fruktansvärt! Jag brukar i stort sett linda in hela fötterna i elastoplast (eller vad det heter) för att slippa skavsår, och det funkar. Tips till nästa gång! Hoppas det går över snart också... Kram, Linnéa

    SvaraRadera
  2. Det såg inte bra ut,men skorna ser ju ut som dem jag köpte på Rusta så man kan kanske inte vänta sig bättre.Lycka till med läkningsprocessen!
    Kram

    SvaraRadera
  3. men AJ som faan!! inte ett dugg trevligt!

    SvaraRadera
  4. Jag hoppas det "bara" var för att de var nya och att det blivit bättre nu. Annars äre ju en finfin anledning att inte behöva springa hehe... ;) /Eve

    SvaraRadera