torsdag 19 maj 2011

Dagens...

...outfit, trodde ni kanske? Då misstog ni er. Visserligen var jag omåttligt snygg idag, precis som alla andra dagar. Haha. Men för tillfället är det pyjamas som gäller. Personligen tycker jag inte heller att det är så intressant vad folk i allmänhet har på sig, så jag ägnar mig åt andra "dagens" istället. Nämligen dagens...

...i-landsproblem:
Sidnumreringen i Word ger mig ständigt huvudbry. Hur svårt får det egentligen vara? Lite tragiskt känns det att jag var tvungen att leta rätt på en youtube-video innan jag fick det att funka. Sidbrytningar hit och dit... Bläk.

...äckligaste:
Bilden på handen med de amputerade fingrarna på drogföreläsningen på jobbet. Nej tack, inga internetdroger för min del.

...skönaste:
Joggingtur i skogen i min ensamhet. Okänd sträcka på 27 minuter. Är det en imponerande tid? Vem vet?

...sötnos:
Diskberget skingrades och Kira hittade ett nytt favoritställe.




1 kommentar:

  1. Gah, jag kommer ihåg eländet med sidnumreringen till uppsatsen! Jag och Annika satt en halv dag med det som vi trodde att vi skulle kunna göra "lite snabbt". Haha. Helt ologiskt allting.

    SvaraRadera