måndag 23 maj 2011

Ka-ching

Johordå, då var sommarjobbet kirrat. Mest troligt, i alla fall. Först måste jag klara inskolningen på ett tillfredsställande sätt. :p Det handlar i alla fall om fyra veckor på ett ålderdomshem. Lite tokigt att det är det fyra sista veckorna på sommarlovet, för om jag skulle få jobb på skolan igen till hösten hade det ju varit skönt med ett litet break i alla fall mellan de två jobben... Hm. Jag får försöka hinna med mycket roligt under ledigheten i juni-juli istället. Jag vet att jag vill spendera lite tid i den kungliga hufvudstaden. Men sen vill jag ju verkligen, verkligen utomlands också. Vart och med vem, det återstår att se. Kanske slutar det med att jag sitter ensam i... Finland?

Ikväll har jag förresten bokat inrikesbiljetter till Cams mamma, styvpappa och lillebror. De kommer och hälsar på för första gången om bara två veckor. Ska bli roligt!

1 kommentar:

  1. Det heter äldreboende.Askmolnet närmar sig

    Sverige och ute regnar det och blåser,int fan


    är det så kul.Ha en bra dag!

    SvaraRadera