fredag 20 maj 2011

Najs

Skickade in engelskan en sista gång idag, och fick ett snabbt svar från min handledare om att den nu är ok att skicka genom urkund och sedan vidare till opponenterna. Najs. Utöver detta berättade hon att det nog kommer bli en elev med en D-uppsats som går upp på samma seminarium som oss C-kursare, och hon undrade om jag kunde tänka mig att opponera den eftersom, jag citerar: "Det är min bedömning att du skulle vara den bästa personen för detta, dels med tanke på att du själv är färdig i så god tid, dels med tanke på den goda kvaliteten i din egen uppsats."

Lägg till detta att jag har sprungit sammanlagt ca 2,5 mil under de senaste 6 dagarna och jag känner mig lite sådär äckeldrygt nöjd med mig själv just nu. Inte helt fel heller att ha hela helgen ledig från plugg, bortsett från lite pill med spanskuppsatsen och grammatikstudier (som jag anser vara en ren fröjd). Hoppas bara det blir fint väder också, så jag kan vara i stugan och steka. :)

Nu ska jag duscha medan Cam fixar fredagsmiddagen, sen blir det myskväll för hela slanten.

1 kommentar: