tisdag 11 september 2012

Döden dö...

Buäh, jag har varit på jobbet i 12 (tolv!) timmar idag. På grund av föräldramöte. Är gode mör nu vill jag lova. Var riktigt hungrig när jag kom hem också, eftersom det serverades fisk till lunch dagen till ära (huvva) och det enda jag hade med mig till middag var en banan. Trodde faktiskt jag skulle komma hem liiite tidigare än 20.30. Oh well. Nu ska jag gå och lägga mig så jag kan stiga upp imorgon och åka och jobba lite till. Tur jag slutar hyfsat tidigt i alla fall, tror det är 14.30 min sista lektion är över.

Har faktiskt inget annat att rapportera för jag har inte hunnit ha ett liv idag. Igår glömde jag förresten skriva att Eve var här på dagen också och vi umgicks och promenerade lite och sådär. Och sen gjorde mästerkocken (dvs. jag) våfflor till alla de små barnen (dvs. Eve och Cam). Sen fick jag åka iväg på jobbet på ett möte... och sen kom jag hem till en kulinarisk och romantisk måltid, skapad av min man och bestående av spaghetti och köttfärssås med tillhörande vitlöksbröd och mousserande vin. Det var fint det. :)

1 kommentar: