fredag 28 september 2012

Långledig


Just nu känns det väldigt bra. Det var en strålande fin morgon, så jag kom mig ut på en välbehövlig promenad före jobbet. Det börjar bli lite höstfärger på träden här också nu, vilket kanske inte är så konstigt med tanke på att det snart är oktober. Men jag måste säga att jag älskar att bo i södra Sverige och slippa oroa mig över snö redan nu. Nu är jag ju visserligen på väg till Malå ikväll (och där har det hunnit snöa ett par gånger redan), men eftersom det är ett kortare besök gör det inte så mycket. :)

Sen för att göra min dag komplett så gick jobbet någorlunda smärtfritt, Cameron hade fixat middag till mig redan när jag kom hem och det är långhelg! Nästa gång jag jobbar är på torsdag och då bara i några timmar. Sedan är jag ledig till tisdag veckan därpå. :D Ah, livet är underbart. Nu ska jag packa det sista och sedan bär det iväg mot Landvetter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar