lördag 8 september 2012

Jer du hungrut?

Idag blir det lite matblogg av detta, för vad är en bättre sysselsättning en lördag än att äta gott? Jag började med fika på Starbucks med Eve som är i Götet över helgen. Höll för övrigt på att blåsa bort under min promenad över Göta älv-bron. Sedan lagade jag den efterlängtade kulinariska rätten indisk kyckling a la Linn. Blev riktigt gott om jag får säga det själv! Jag och Cam hade tänkt fira bröllopsdagen lite i förväg sådär och mysa till det med vin (är på måndag egentligen och då kanske man inte ska pimpla), men vi misslyckades med att genomföra den planen då vi inte tänkte på att man måste handla innan 15 på lördagar. :/ Nåväl, vi har det trevligt ändå. :)




1 kommentar:

  1. hej linn. du är varmt välkommen att komma hem till oss å laga mat, vi kan stå för ev ingredienser =)

    SvaraRadera