fredag 14 september 2012

Men åååh!

Uhhuuu, vädergudarna är emot mig. När jag för en gångs skull börjar lite senare och har tid för en promenad på morgonen (hade planerat genom att stiga upp i vettig tid ändå osv) så regnar det och blåser orkanvindar ute. Får bli en mysmorgon hemma istället, vilket ju är trevligt det med. Men det lättar inte mitt dåliga samvete över min bristande träningsdisciplin. :/

Börjar mitt extrajobb på onsdag förresten (det är visst någons födelsedag..?!). Det var värst vad agressiva de var med rekryteringen från det här företaget. De hörde som sagt av sig via telefon om "passande uppdrag" så fort jag registrerat mina uppgifter. Sa OK till ett och bad dem kolla upp ett annat i onsdags kväll. Igår ringde de igen med ett annat uppdrag och ville helst ha svar direkt. Jag sa nej för jag ville veta om det andra uppdraget som de höll på att kolla upp först. Hann bara lägga på så såg jag att jag hade fått ett mail från en annan medarbetare som skrev att det uppdraget skulle funka. Imorse när jag vaknade fick jag ytterligare ett mail om att "du har säkert redan kontaktat familjen"... geez, people. Ge mig lite tid att andas.

Men bortsett från telefonterrorn så känns det bra, jag tror att det kan bli ett riktigt trevligt jobb det här. Nu ska jag gå och göra mig lite frukost och så smått börja göra mig i ordning för mitt andra jobb. Snart helg, I love it! Blir vin och thaimat ikväll med lover boy. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar