onsdag 9 januari 2013

Schtockolm

Nu är jag färdig med denna ytterst ansträngande arbetsvecka! Eller hur det nu var. ;) Har även packat min lilla väska, för imorgon drar jag med det ack så tidiga morgontåget mot nordligare breddgrader, närmare bestämt till Svea rikes kungliga hufvudstad! Jag har trevliga planera med alla mina bästa, så det ska bli riktigt roligt. :) Borde säkerligen göra en tidig kväll ikväll för att orka ta mig upp imorgon, men jag har en liten tanke om att det vore trevligt att hinna spendera lite quality time med min man också. Han har varit väldigt upptagen på skolan hela veckan och har varit borta från lunchtid (vilket han anser vara tidig morgon) till nio-tio på kvällarna. De har projektinlämning vid midnatt inatt tydligen, så de har väl haft det lite hektiskt med att få allt klart. Aja, hoppas han dyker upp nu snart.

Nu ska jag koka mig en kopp te, för jag har blivit en riktig teoman på senaste tiden. Från att ha druckit en kopp var tredje månad i snitt ungefär så kan jag plötsligt dricka tre koppar på en dag. Jag vet inte riktigt vad som har hänt med mig..? Fast jag har slut chai som annars är min absoluta favorit. Får hålla tillgodo med något rött så länge. Får se förresten hur mycket jag hinner blogga nu när jag är borta. Tänkte lämna datorn hemma men alltid finns det ju nån nisse (Eve :p) med en laptop man (jag) får låna. För att inte tala om den underbara mobilbloggningen... Auf Wiedersehen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar