tisdag 22 januari 2013

Umeyo

Imorgon ska jag ut och flänga igen, denna gång till Umeå på plugg. Ska stiga upp många långa timmar före gryningen och bege mig mot flygplatsen. För att börja ställa om dygnet i förväg en aning chockade jag min kropp och resten av världen med att stiga upp 7 imorse av egen fri vilja. Det hände inte igår. Men det var ganska skönt, måste jag säga, bortsett från de första, ytterst plågsamma minuterna. Men innan lunchtid hade jag hunnit äta frukost i lugn och ro, mysa en stund, träna, duscha och handla... inte illa. Sen har jag jobbat resten av dagen. Kom hem och packade och nu ska jag alldeles strax gå och lägga mig och göra mitt allra bästa för att somna. Imorgon står väckaren på 04.15. Men även om resan blir dryg så ska det bli kul att träffa alla trevliga kursare i några dagar. För att inte tala om att få pussa lite på mina gospojkar! Nåja, Melvin i alla fall. Alfons får man passa på att krama lite i smyg precis när han håller på att somna. ;)

Off to bed med mig då.

1 kommentar:

  1. Krama gospojkarna från mig och hälsa Henke och Annika. Kram till dig också!

    SvaraRadera