onsdag 4 december 2013

Freedom!

Nu har jag skickat in inlämningsuppgift x 4! Så dåligt planerat att ha deadline för fyra uppgifter på två dagar, men så skönt nu när det är undanstökat! Jag har varit ledig idag, men har faktiskt inte ägnat mig speciellt mycket åt skolarbete för det. Faktum är att det mesta redan var i sin ordning, så jag har bara läst igenom och pysslat lite med formattering och sånt. Annars har jag påtat på här hemma, varit ute och lapat lite sol samt stickat på den allra sista av julklappssockarna. Nu ska jag unna mig ytterligare lite lugn och ro innan det är dags för uppsnoffsning deluxe. Ikväll vankas det afterwork på ett hotell i stan. Det är läxhjälpsföretaget som bjuder in. Det gör de ganska ofta egentligen, tror minst det är tre gånger per år. Men detta blir första gången jag går dit, och det ska bli spännande att se hur det riktigt är upplagt. Förhoppningsvis blir det trevligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar