tisdag 3 december 2013

Julmatchen

Till skillnad från de flesta andra i min familj är jag inte speciellt sportintresserad. Och då pratar jag om sport på tv - att utöva den själv är en annan (trevligare) sak. Men hur det än är så är jag faktiskt uppvuxen bland idel SAIK-supportrar (och en stackars Björklövenfrälst bror!), den ena mer fanatisk än den andra. ;) Själv är jag inte helt "obrydd", men mitt intresse är i bästa fall ljummet.

MEEEN.

Nästa helg kommer Eve till Götet på besök. Och då faller det sig så fint att även SAIK passar på att gästa Bästkusten. Helt klart står det alltså att vi måste dit! 14/12 på Gamla Ullevi, då skrivs hockeyhistoria. För då kommer vi att finnas på plats för att se Julmatchen och heja fram Skellefteå till vinst (och eventuellt få stryk av argsinta Frölundahuliganer..?) Kul jul(match)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar