måndag 7 december 2009

Byråkrati

Har spenderat the good part av min dag med att organisera, organisera och organisera papper till min visumansökan. FRAMFÖRHÅLLNING. Look it up. Inga mexikaner verkar ha hört det ordet. För det första tog det evigheter att ens få mitt antagningsbesked så jag kunde börja med alla förberedelser, och för det andra så är det ambassaden i ett nötskal att (efter dagar av complete radio silence) skicka ett mail med det ungefärliga innehållet "förresten behöver vi det här och det här och det här också, senast igår." GAAAH! Jag hade ett smärre nervöst sammanbrott tidigare ikväll, men nu hoppas jag att allt är i sin ordning. Imorgon borde jag få veta säkert. Planen är att åka till Stockholm på fredag och hämta visumet på måndag.

Annars har dagen varit ganska normal. Har jobbat, sprungit, sett julkalendern och spelat Doodle Jump. Haha. The exciting life of me. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar