fredag 4 december 2009

Nostalgi



Ring ut det gamla... och ring in det nya!

Ny design. Tanken var att den skulle vara lite julig, men den blev mer... gulig. Bilden är faktiskt från påsken -07 så projektet var väl dömt att misslyckas. ;) Men lite vintrigt blev det iaf! Och så fick jag ha lite roligt med photoshop. Tyvärr blir det inte så ofta nu för tiden, jag kände mig ganska rostig! Men det är som att cykla, man glömmer aldrig riktigt hur man gör.

Mitt internet är on the fritz idag. Verkar som att USB-modemet är helt utbränt. Sitter med mammas och pappas nu. Att mitt internet krackelerar är faktiskt inget mindre än katastrof. Jag är beroende av internet för mitt jobb, mina studier och mitt privatliv. Sorgligt men sant, mitt liv förfaller utan fungerande uppkoppling.

Nu sitter jag och nynnar på Westlife-sånger. De var (som bekant?) med på idol ikväll. Och pinsamt nog satt jag och trallade med i alla sångerna i deras medley... Får försvara mig med att de spelades överallt "när jag var ung". ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar