torsdag 17 december 2009

Stockholmsbilderna

Ugh. Jag har en mindre trevlig huvudvärk idag, som har gjort mig i stort sett handlingsförlamad. Jag orkade inte gå på apoteket. Jag orkar inte gå på gymmet. Jag orkar absolut inte plugga engelsk språkhistoria... Fördelen är att en av punkterna på listan över saker jag faktiskt orkade med var att göra i ordning bilderna från Stockholm. Sen tror jag min sysselsättning för resten av kvällen får bli att komma ikapp med julkalendern... och kanske äta lite pepparkaksdeg. Det är ju faktiskt synd om mig.


Mitt första besök någonsin på Dramaten. Inte bästa platsen för att se scenen, men för att vara gratis var det mer än godkänt!

Satt och funderade på hur mycket allt guld från hela Dramaten kan vara värt...

En något vinglig isprinsessa fick ta stöd av en stolpe för att få till posen.

Det var mysig och fint att åka skridskor i Kungsträdgården, men tyvärr stod våra veka fötter inte ut så länge.

Väl hemma hos Marlene och Alexander igen hjälpte jag aktivt till att klä granen... genom goda råd och uppmuntrande tillrop.

Efter att ha tankats med choklad och lussebullar spöade min brillianta hjärna Marlenes i Alfapet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar