fredag 11 december 2009

Hufvudstaden

Stockholm i mitt hjärta. Sitter hemma hos Sara, bekvämt bakåtlutad i en fåtölj. Det har varit en produktiv dag, som började i Näsliden och slutar här i Bergshamra. Däremellan har det varit julklappsshopping i Skellefteå, både till andra och till mig (tack pappa!), kapplöpning mot tiden för att hinna ta mig från en stad till en annan och sedan lämna väskorna hos Sara innan sju och slutligen Bergmans Höstsonaten på Dramaten. What a day. :)

Svinsprutan har inte varit allt för grym emot mig. Har fortfarande ganska ont i armen och att lyfta den är en mycket dålig idé, och igår kände jag mig lite skum också men det hölls i schack med lite alvedon. I övrigt har jag inte haft några problem. Vilket var tur, för igår var det dags för julbord med jobbet. Inte för att jag egentligen uppskattar julbord. Jag tycker knappt om någon maträtt som traditionellt ingår. Men det bjöds kladdkaka till efterrätt, så även jag rullade ut från hotellet... ;)

Nu ska jag fortsätta njuta av min Stockholmsvistelse och vara lite social!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar