tisdag 8 december 2009

Stockholm, baby!

Idag har det ordnat sig med allt som har med visumet att göra. Har skickat iväg passet och fått tag på brevet jag väntade på från Umeå. Och så lyckades jag producera fingeravtryck på ansökan med hjälp av en stämpeldyna jag lånade på skolan... fick sedan gå runt med svarta pekfingrar hela dagen, men det var det värt! ;) Jag har nu även bokat biljetter till Estocolmo. Åker dit på fredag och hinner hälsa på både Sara och Marlene innan det är dags för besök på ambassaden på måndag. Flyger hem sen på kvällen den fjortonde. Blir en härlig liten weekend-tripp. Och bara en tre dagars arbetsdag nästa vecka. :D

Idag åkte Emma hem till Värmland, så hon, jag och Frida hade ett litet avskedsfika på Dungers. Det satt fint med en liten Malåbit. Sen blev det ett besök på gymmet också, inte av dåligt samvete utan det var faktiskt planerat sedan tidigare, haha.

Finflickor. :) I ovanligt mörkhårig version.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar