onsdag 9 december 2009

Svinvaccin

Idag har jag äntligen lyckats få mig en spruta mot svininfluensan. Själva sprutan kändes inte alls, men nu väntar jag med spänning på eventuella bieffekter. ;) Har inte känt något alls hittills, men det har ju bara gått 8 timmar. Kände mig tvärtom nästan speedad på innebandyn. Tyvärr var det årets sista träning idag... och för min del att det kommer dröja bra länge innan jag får spela igen. :(

Förresten hade musikskolan julkonsert idag också, så det blev även ett litet besök där. Mysigt! Fast jag kan inte påstå att någon vidare julstämning har infunnit sig. Kanske blir det bättre efter helgens julshopping, då jag vågar börja tänka på att det snart är jul utan att riskera att drabbas av panik och stressrelaterade sjukdomar. Men faktiskt blir det inte så många julklappar i år. Kanske... 6-10 st. Beroende på hur givmild jag känner mig. :D

Nu ska jag sätta mig och känna efter om jag inte har lite feber och huvudvärk ändå. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar