söndag 6 december 2009

Tjuvstart

Jag såg årets första Luciatåg imorse. Lite tidigt, men det var mysigt ändå! Och dagens höjdpunkt måste ju ha varit när tanten bredvid mig tackade för att hon fick den äran att sjunga med mig. Haha.

Efter en effektiv jobbar-/pluggarstund hemma blev det sedan film hemma hos Marcus. Och inte att förglömma, Simon fyller år idag. Det firades (igår) traditionsenligt med fika följt av privat screening av Princess Bride på Forum. Och så blev jag tipsad om en massa bra apps till min iphone, så nu är jag smått beroende av Taptap Revenge och, framför allt, Doodle Jump. :D

Nu ska jag sticka vidare på mina tjocksockar (fast jag hittade faktiskt mina borttappade nu, mellan dynorna i soffan) tills det är dags att säga nattinatti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar